دسترسی سریع

اخبار استان آرشیو

به مناسبت هفته قوه قضاییه، دیدار و گفتگو اسماعیل عاقلی، مدیر کل استاندارد استان کرمان و رییس کل دادگستری کرمان

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کرمان، اسماعیل عاقلی، مدیر کل استاندارد استان کرمان به مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضاییه با حضرت حجه الاسلام والمسلمین حمیدی، ریاست محترم کل دادگستری کرمان، دیدار و گفتگو کرد.
حضرت حجت الاسلام والمسلمین حمیدی ضمن خیر مقدم به مدیر کل استاندارد استان گفت: ما بر روی سلامت و ایمنی مردم حساس هستیم و در جایی که نیاز به حضور ضابطین قضایی در کنار شما باشد با هماهنگی در اسرع وقت انجام می شود.
وی همچنین با اشاره به انتظار جامعه از دستگاه های نظارتی بالاخص استاندارد و نقش و جایگاه استاندارد در خصوص کیفیت کالاها و خدمات و روند کیفی سازی در کشور گفت: عمل به استانداردها و کنترل و نظارت بر آنها  و فعالیت های بیشتر در حوزه وظایف تعریف شده، احساس حضور و اهمیت استاندارد در جامعه را در آحاد مردم ملموس تر می کند. و استاندارد نقش پیشگیری از وقوع خیلی از حوادث و اتفاقات تلخ و ناگوار را دارد.
مدیر کل استاندارد استان نیز ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و تبریک انتصاب  ایشان از همکاری های بسیار خوب  و به جای دستگاه قضا با این اداره کل در برخورد با متخلفین حوزه استاندارد تشکر و قدردانی نمود.
در این دیدار در خصوص کمیسیون ماده 42 و تبعات کمبود نیروی انسانی و نامتناسب بودن ساختار سازمانی این اداره کل با شرایط و قابلیت ها و ظرفیت های استلن نیز بحث و تبادل نظر گردید.