social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان

بيشتر

چهارشنبه1403/2/5

12:42:1

59

پیام تبریک ریاست دانشگاه شهید باهنر کرمان (معین دانشگاه های استان) به مدیر کل استاندارد استان کرمان در خصوص دستاورد همترازی جهانی استاندارد و اعلام همکاری پژوهشی

جناب آقای دکتر مسلم بسیج
مدیر کل محترم اداره استاندارد استان کرمان
با سلام و احترام
خبر مسرت بخش عضویت ایران در اتحادیه تایید صلاحیت آسیا اقیانوسیه که با تلاش بی وقفه مدیران و کارکنان سازمان ملی استاندارد و مرکز ملی تایید صلاحیت ایران محقق گردیده است، برگ زرین دیگری به دفتر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزود تا علاوه بر بی نیازی صادر کنندگان ایرانی به اخذ مجوز مجدد در کشورهای مقصد، امکان ارائه خدمات مربوط به بررسی و تایید محصولات کشورهای منطقه نیز فراهم شود.
اکنون با صدور گواهی معتبر در 101 کشور جهان، تجارت ایران از رونق و اعتبار بیشتری برخوردار خواهد شد. امید است با افزایش کیفیت کالای ایرانی و درج عنوان غرور آفرین "ساخت ایران" شاهد جهش تولید و اعتلای بیش ار پیش میهن عزیزمان مطابق با رهنمودهای مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی) در بی اثر نمودن تحریم های اقتصادی باشیم .
به نمایندگی از جامعه دانشگاهی، ضمن اعلام آمادگی به جهت پشتیبانی علمی و همکاری های پژوهشی با سازمان ملی استاندارد این موفقیت ملی را صمیمانه تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال سرافرازی و دوام توفیقات شما و همکاران محترم را مسئلت می نماییم.
حسین اکبری فرد رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان