social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان

بيشتر

سه‌شنبه1403/1/28

12:54:4

24

دیدار و گفتگو رییس و اعضاء هیئت مدیره انجمن معادن شن و ماسه کرمان با مدیر کل استاندارد استان در راستای تحقق شعار سال «جهش تولید، با مشارکت مردم»



دیدار و گفتگو رییس و اعضاء هیئت مدیره انجمن معادن شن و ماسه کرمان با مدیر کل استاندارد استان در راستای تحقق شعار سال «جهش تولید، با مشارکت مردم»
مسلم بسیج، مدیر کل استاندارد استان کرمان ضمن خوش آمد گویی از همکاری انجمن به جهت دقت در کیفیت تولیدی سنگدانه تشکر و قدردانی نمود و گفت: شن و ماسه را می توان به عنوان پیشران صنعت ساختمان و پروژه های عمرانی در نظر گرفت چرا که در تمامی پروژه ها شن و ماسه برای تولید بتن استفاده می شود.  شن و ماسه ازجمله  مصالحی هستند که نقش بسزایی در توسعه ساخت و ساز  شهری دارند و تقریبا امروزه سازه‌ای نداریم که این مصالح در آن مصرف نشده باشد، بنابراین با توجه به اهمیت و حساسیتی که دارند جزو محصولات هستند که در حفظ سلامت، ایمنی و آرامش  مردم نقش مهمی دارند. و به همین دلیل انتظار می روند پیاده سازی استانداردهای ملی بدقت و بدون هیچ کاستی در تولید فرآورده رعایت شود. در این جلسه موارد و نقطه نظراتی از سوی اعضاء انجمن به جهت همکاری بیشتر با اداره کل استاندارد مطرح گردیدو در ادامه رییس انجمن شن و ماسه دغدغه اصلی و همیشگی انجمن را کیفیت بالای فرآورده‌های تولیدی این حوزه مطرح کرد و گفت: آمادگی کامل را داریم  واحدهایی که محصولات آنها از کیفیت لازم برخوردار نیست را شناسایی و نواقص آنها را به اداره کل اعلام نماییم.. در پایان مدیر آزمایشگاه گزارشی از نتایج کنترل کیفیت داخلی در سال ۱۴۰۲ تولید کنندگان سنگدانه را ارائه نمود.
 

تصاویر