social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

آخرین اخبار

دوشنبه1402/12/21

07:24:0

40

پیام مدیر کل استاندارد استان کرمان به مناسبت فرا رسیدن «روز بزرگداشت شهدا»

بسم رب شهدا و الصدیقین
با سلام و تحیات الهی
شهید، زیباترین شکل از بندگی در پیشگاه حضرت حق و سندی بر حقانیت مسیری مقدس است. سخن از شهید روایتی است از انسان هایی که در بالاترین تراز و معیار بندگی جای گرفته اند. نامگذاری 22 اسفند ماه سالروز تاسیس بنیاد شهید به فرمان امام خمینی (ره) به عنوان «روز بزرگداشت شهداء» فرصت مغتنمی است برای بازخوانی و یادآوری رشادت ها و ایثارگری های شهیدانی که با تقدیم جان خویش به آستان حضرت دوست، عزت و سربلندی را برای ما به ارمغان آوردند.
اینجانب ضمن ادای احترام به روح پاک و مطهر شهدای والا مقام انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعین حرم، امنیت و سلامت و شهدای مظلوم حادثه تروریستی سالگرد سردار دلها در کرمان و ارج نهادن به صبر و شکیبایی خانواده های بزرگوار آنان این روز بزرگ را به مردم شریف ایران اسلامی به ویژه مردم نجیب استان کرمان، خانواده معزز شهداء و جانبازان و ایثارگران تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
امیدوارم در سایه همدلی و همگرایی بتوانیم پاسدار خون شهداء و مدافع سرمایه های اجتماعی گرانقدر آنان باشیم و با پیروی از روش و نقش شهداء شاهد رشد، توسعه و عزت روز افزون میهن اسلامی مان باشیم و بتوانیم در مسیر توسعه و پیشرفت استان گام برداریم.

 
مسلم بسیج - مدیر کل استاندارد استان کرمان