دسترسی سریع

بازدید و اهداء لوح و تندیس به واحد نمونه استانی بتن سازان

اسماعیل عاقلی، مدیر کل استاندارد استان کرمان از واحد نمونه استانی بتن سازان بازدید و با اهداء لوح تقدیر و تندیس واحد نمونه از زحمات آنان تشکر و قدردانی نمود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کرمان، عاقلی در ابتدای حضور خود در واحد تولیدی تعاونی بتن سازان؛ از محل نگهداری مصالح شن و ماسه – بچینگ – خط تولید بتن – سیلوهای نگهداری سیمان و مواد افزودنی بازدید کرد و سپس با حضور در آزمایشگاه کنترل کیفیت در جریان فرآیند مستقیم آزمون بتن قرار گرفت.
وی ضمن تشکر از زحمات مدیر عامل و سایر کارکنان واحد تولیدی گفت: امسال شرایط همه گیری بیماری کرونا سبب شد که همانند سالهای پیش نتوانیم مراسم تقدیر از واحدهای تولیدی را برگزار نماییم و میزبان واحدهای نمونه استان باشیم. ایشان افزودند بسیار خرسند هستم که این واحد تولیدی با توانمندی های فنی، علمی و آزمایشگاهی که مجهز به آن می باشد توانسته است شرایط بسیار مناسبی را برای تولید، کنترل کیفیت و عرضه بتن مرغوب به بازار فراهم نماید. خوشبختانه در امر کیفیت بسیار پیشرو هستید و این مایه مباهات اداره کل استاندارد استان کرمان می باشد و امیدوارم که در موضوع مهم مشتری مداری همواره موفق و موید باشید. و خوشحالم که تعاونی بتن سازان با توجه به سابقه درخشان خویش هر سال مورد تقدیر و تشکر مقامات استانی و ملی قرار گرفته است. امسال هم به حول و قوه الهی تندیس واحد نمونه استانی تقدیم حضور جنابعالی می شود.
شایان ذکر است در این بازدید مدیر کل استاندارد استان کرمان را؛ محمد خوش منش، معاون ارزیابی انطباق – علی طاهری، معاون پشتیبانی و منابع انسانی – فرهاد نورمندی، کارشناس امور استاندارد و فربین عوض پور، کارشناس روابط عمومی اداره کل همراهی می کردند.