دسترسی سریع

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: مهم ترین مولفه در بازار سرمایه، داشتن نشان استاندارد است

اسماعیل عاقلی، مدیر کل استاندارد استان کرمان و هیات همراه با محمدرضا پور ابراهیمی  نماینده مردم شریف کرمان و راور و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کرمان،رئیس کمیسیون اقتصادی درمجلس شورای اسلامی و  نماینده مردم شریف کرمان و راور گفت: حوزه استاندارد و استاندارد سازی حوزه بسیار مهمی است که با سلامت و کیفیت زندگی مردم ارتباط مستقیم دارد.
محمدرضا پور ابراهیمی افزود: در شرایط کنونی کشور با رعایت استانداردها، پایه های ارتباطات برون مرزی در حوزه اقتصادی و صادرات بسیار مجکم می شود.
وی اولین و مهم ترین مولفه در بازار سرمایه  را داشتن نشان استاندارد دانست و گفت: پس عملا می توانیم بگوییم که جایگاه بازار سرمایه مبتنی بر رویکرد استاندارد است.
پور ابراهیمی با اشاره به پتاسیل بالای  استان کرمان  به دلیل داشتن محصولات کشاورزی، معادن غنی و واحدهای تولیدی بزرگ و قدرتمند،  نقش استاندارد سازی و بالا بردن کیفیت محصولات جهت حضور در بازارهای جهانی را بسیار پر اهمیت دانست . پور ابراهیمی در انتهای سخنان خود از زحمات مدیریت و کلیه پرسنل اداره کل تشکر کرد.
همچنین در ابتدای این دیدار اسماعیل عاقلی به ارائه گزارش  فعالیت ها و عملکرد اداره کل  در حوزه های نظیر ارزیابی انطباق، استاندارد سازی و آموزش، صادرات و واردات  و آسانسور پرداخت.
مدیر کل استاندارد استان کرمان خواستار تامین منابع مالی و نیروی انسانی با توجه وسعت استان و گستره فعالیت های استاندارد شد.